Callus® Implant Solutions

Webinárok

Alkalmazott Implantológia

Elérhető 2024-es webinár sorozataink

A három modulból álló oktatási programunk lehetővé teszi a diákok számára, hogy fokozatosan és logikusan építsék fel tudásukat és készségeiket. Az alapoktól kezdve a gyakorlati képzésen át a mentorálásig minden modul más-más képességekre és ismeretekre összpontosít, miközben átfogó áttekintést nyújt az implantológia teljes területéről.

A Callus Implantációs Rendszer fejlesztője és forgalmazója a Denti System Kft. 40 éves tapasztalataira építve létrehozta oktatással foglalkozó szervezetét, az AIM-et.

Az 1989-ben alapított tudományos műhely Prof. Dr. Vajdovich István nevéhez köthető. Az AIM küldetése az oktatási hagyományok nemzetközi szintű továbbvitele és kiterjesztése. Az intézmény elsődleges célja, hogy a fogorvosok alapvető és könnyen alkalmazható ismereteket sajátítsanak el az implantológia területén. Az AIM tudományos vezetője Prof. Dr. Vajdovich István. Szakmai vezetője Vajdovich Nóra. A szervezést Csenki Attila kollégánk látja el.

Christian Stempf

Hygiene Adviser to the W&H Group

AJÁNDÉK

szerzői dedikálással

Prof. Dr. VAJDOVICH ISTVÁN: Egy fogorvos emlékei a boldog szép időkből című könyve

The challenge of reprocessing medical devices. Getting it right!

Sterilization succeeds only with appropriate pre-disinfection and cleaning. Both steps are just as important (even more…) as sterilization!

Christian Stempf has worked extensively within the European dental industry. He has been involved in infection prevention for 30 years, with focus on reprocessing reusable medical devices, in particular sterilization and design of reprocessing areas.

He has gathered valuable practical knowledge and experience through his daily activities and contacts with healthcare professionals and experts in the field of infection prevention throughout the world.

He is a supporting observer of the European Normalization Committee mostly involved in steam sterilizers and thermal washer-disinfectors standards. He co-developed a high-end B-type sterilizer.

Christian offers vendor independent lectures for healthcare professionals as well as comprehensive courses for dental assistants worldwide.

Dr. KIVOVICS MÁRTON

Ph.D., egyetemi adjunktus, a Fogászati és Szájsebészeti Oktató Intézet Szájsebészeti osztályának főorvosa

Dr. MÜHL ATTILA

magánfogorvos, parodontológia, orális implantológia, dentoalveolaris sebészet és fogpótlástan szakorvosa

1. rész - Online modul

Callus Digital - GUIDE & IO Scanner

Megmutatjuk hogyan működik, mert működik…

Mindenkinek aki lépést szeretne tartani a fejlődéssel és nyitott megismerni, alkalmazni az új technológiákat.

Kivovics adjunktus úr webinár keretek között a guide elméletéről tart egy hosszú évek alkalmazásán alapuló előadást, melyből megismerhető a navigációs sebészet története, jelene és a legújabb fejlődési irány is.

Dr. MÜHL ATTILA

Sec.

Implantációs fogpótlások szóló foghiányoktól a teljesen fogatlan állcsontig.

Csavarozott? Ragasztott? Titán bázisra? Multira? Direktben mart? Biztosan csavarozot???

Halaldó, modern protetikai megoldások iránt érdeklődőknek

• előadás
  • technikai vonalak és megoldások ismertetése

Biológiai alapokon igyekszünk eligazodni a kompromisszumok tengerében, helyenként dogmákat is döntögetve.

AJÁNDÉK

A résztvevők ajándékba kapnak 1 db Callus titánbázist és 1 db Callus újfajta ínyformázót

Oktatás, tudásbázis

Bővebben az AIM-ről: